piątek, 31 sierpnia 2012

Dzieje się coś, niewiele, nic

Nie mam siły pisać, więc tylko pokażę.

Dobrze mieć starszą siostrę. Pobawi się, zaopiekuje, obiadem podzieli.


Mamo, zobacz co zrobiłem, idź...


... po śladach...

O, tutaj! Patrz, jakie fajne! Pomogłem ci, prawda?


Mamusiu, jestem kotkiem!


Ile wytrzyma kot? Powiem Wam, że dość dużo. Wkurzył się dopiero, kiedy Matju zaczął grzebać mu w misce z chrupkami. Ale miętosić się dał zupełnie spokojnie.


W użyciu były kredki do malowania ubrań.
To dzieło Ani:


A to Zuzi:


Mama też wyżywa się twórczo. Tutaj stworzyła domową granolę (kilogram zniknął w ciągu 3 dni, a wszystkim członkom rodziny przybyło zapewne co najmniej po kilogramie w biodrach)


A tutaj Baby Cthulhu, który miał już swoje wejście na fejsbuku. Zuzia go zawłaszczyła, ułożyła w swoim łóżku pod kołderką i Baby Cthulhu "pomaga jej w spaniu". Następnego mam na warsztacie.


Post bez muzyki jest nieważny, więc proszę bardzo:

9 komentarzy:

GOSIA pisze...

o rety! Powiedz że sama wydziergałaś to zielone to-to!!?

GOSIA pisze...

jeśli tak to szacuneczek!

spektrum koloru pisze...

jestes bardziej zaawansowana w nowosciach z tej półki muzycznej, niz ja lol!

ej ale dobrze jej się spi z tym cthulhu? :P koszmarów nie ma? :)))) mroczne dziecko!! :D

przytulam, stale i myślę :*

Małgorzatka pisze...

ale Anię wyciągło!!! chudzielec! Fajnie jest mieć taką Zuzię, choć wczoraj Hela nakarmiła Tomka plackami ziemniaczanymi, których nie chciała już jeść, LOL

Matju daje czadu:D

Cuilwen pisze...

Gosia to zielone zrobiłam własnoręcznie i jestem z siebie szalenie dumna :P Dzięki :)

Rzufiu, ona tak ma, ciągnie ją do potworów, w tv ogląda równie często słodkie różowe plastikowe bajki co mangę (zwłaszcza o piłce nożnej), Ben Tena, Bakugany, Star Wars i takie tam... Zastanawiam się kiedy będzie dobry czas na pokazanie jej Animatrixa, którego UWIELBIAM ;)

Małgorzatka, Hela rządzi LOL :PP I Tom zjadł??? Placki?? Wow :D

Cuilwen pisze...

Ania, Anathemy rzeczywiście nie powinno się słuchać w pewnych okolicznościach. Jakbym szykowała sobie Ostatnią Playlistę, to byłaby jedna z żelaznych pozycji ;)

Małgorzatka pisze...

no zjadł z ogromną radością, biedny prosił cały obiad o te placki (nie dałam mu,bo brzuch), w końcu jak nie patrzyliśmy Hela mu podała i mówi "tylko troszeczkę mu dałam, bo bardzo chciał":P

Małgorzatka pisze...

Ostatnia Playlista LOL :D:D:D:D:

Cuilwen pisze...

Hela dooobra siostra :P