sobota, 16 lutego 2013

The Versatile Blogger Award

Mama Misi i Lucusia przyznala mi to miłe wyróżnienie :) Dziekuję bardzo!!!

Zasady (skopiowalam z jej bloga):


1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu .

2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.

O, proszę :)

3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.

Ha.
- Przez ostatni rok przytyłam 7 kilo ;)
- Nie umiem pływać
- Panicznie boję się pająków, chrząszczy i motyli
- Jestem uzależniona od internetu (żadna tajemnica, wszyscy to wiedzą...)
- Mogłabym żywić się wyłącznie hamburgerami, sushi, Nutellą i Pepsi Max (to sie pewnie wiąże jakoś z faktem pierwszym... ;))
- Marzę o lalce American Girl (tłumaczę sobie, że to dla dziewczynek, tak tak, dla dzieci, muszę szybko ją kupić, póki są jeszcze w wieku lalkowym...)
- Wolę koty od psów i herbatę od kawy :)

4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.

15 to nie wiem, ale kilka na pewno się znajdzie:

Surówka z matki czyli Małgorzatki zmagania z kuchnią bezmięsną (którym kibicuję szczerze).
Niespokojna dusza - Delfiny szyjątka przepiękne :)
kajmac&broje3 - wielomatki zmagania z rzeczywistością ;)
The Light Princess - rozważania pewnej Księżniczki ;)
Koronka - cudne cuda cudnej Mamy :)
SzuflaNNdia - ja też chcę tak umieć!
Pick&Post - artystyczny zakątek.
Mamaszóstki - przywraca mi wiarę w ludzi w ogólności i w macierzyństwo w szczególności :)

5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

To idę informować :) Mam nadzieję, że się nie obrażą :D


7 komentarzy:

Małgorzatka pisze...

dziękuuuuuuuuuję:*:*:*:*


no dooobra ale skąd ja wezmę tyle blogów do nominacji?:D nie wiedziałam, że przytyłaś 7kg,jakoś nie widać!

:*********

Cuilwen pisze...

;) widac widac z bliska ;)
Oj na pewno znajdziesz kilka :D

delfina pisze...

Dziekuję jak nei wiem co:D Dawno nie pisałm nić u Ciebie , ale czytam i tu i na fb;) Pozdrówka dla Was.

dorenka pisze...

Ewuś, dziękuję :* Nie wiedziałam, że przywracam wiarę w to i owo, ale skoro tak, to spróbuję dalej ciągnąć ten wózek :)

GOSIA pisze...

dzięki za wyróżnienie mojego bardzo już zakurzonego zakątka, chętnie zajrzę do blogerek które równiez wyróżniłaś
ps. co do 7kg to zgadzam się z Małgorzatką, no ale pamiętasz jak musiałaś kupować mniejsze spodnie bo po porodzie wszystkie stare były za duże? no to teraz możesz szaleć, i tak nic nie widać - zazdroszczę!

the light princess pisze...

Ja też bardzo dziękuję za wyróżnienie :)))

E tam nie widac nic i tak jesteś piękna! !!:)

Cuilwen pisze...

:*