piątek, 13 marca 2009

25 random things

Na Facebooku ludzie mają taką fajną zabawę: wyznacza się 25 znajomych, każdy z nich musi napisać 25 różnych przypadkowych informacji o sobie.
Ku pamięci wklejam tu to, co napisałam :

1. I suffer from claustrophobia. I don't feel comfortable in elevators and I don't like caves and mines.
Mam klaustrofobię. Źle się czuję w windzie, nie lubię jaskiń i kopalń.
2. I love books, especially fantasy and science fiction. My favorite fantasy writers are J.R.R. Tolkien and A. Sapkowski.
Kocham książki, zwłaszcza fantasy i SF. Moi ulubieni pisarze fantasy to Tolkien I Sapkowski.
3. I graduated in italian literature.
Jestem z wykształcenia filologiem włoskim.
4. I have two daughters and I want more :) although there are days when I would just give them away and go to the Bahamas :)
Mam dwie córki i chcę mieć więcej dzieci. Chociaż czasem mam ochotę pozbyć się ich i wyjechać na Bahamy :)
5. I love sweets.
Kocham słodycze.
6. I need a lot of sleep.
Potrzebuję dużo snu.
7. I don't have driver's license.
NIe mam prawa jazdy.
8. My favourite TV series is "Cadfael" with Derek Jacobi.
Mój ulubiony serial TV to "Cadfael" z Derekiem Jacobim.
9. In 1988 I was struck by a motorbike, ended up in hospital with post-traumatic amnesia; in 1996 I was struck by a car, I lost most of my teeth then, and my skull base was broken.
W 1988 potrącił mnie motor, znalazłam się w szpitalu z zanikiem pamięci, w 1996 potrącił mnie samochód; straciłam wtedy większośc zębów i miałam złamaną podstawę czaszki.
10. I can't swim.
Nie umiem pływać.
11. I always panic when I see a spider.
Wpadam w panikę jak zobaczę pająka.
12. When I look at the sea for too long I get woozy.
Jesli zbyt długo patrzę na morze mam zawroty głowy.
13. I love mountains.
Kocham góry.
14. I'm addicted to Coca-cola :) 
Jestem uzależniona od Coli.
15. I want to learn Irish Gaelic one day. And how to play guitar.
Chcę się kiedyś nauczyć irlandzkiego. I gry na gitarze.
16. I always forget anniversaries, birthdays, etc. Last year I forgot my own birthday.
Zawsze zapominam o rocznicach, urodzinach itp. W zeszłym roku zapomniałam o swoich urodzinach.
17. I believe babies need to be carried - I'm a babywearer. I put my younger daughter in a sling when she was four day old :)
Uważam, że dzieci trzeba nosić - jestem chustomamą :) Moją młodszą córkę włożyłam do chusty kiedy miała 4 dni :)
18. Office job was killing me, I'd rather stay at home with my children for a couple of years.
Praca w biurze mnie dobijała, wolę zostać w domu z dziećmi przez kilka lat.
19. I think I'm a good listener, my friends often confide in me.
Wydaje mi się, że jestem dobrym słuchaczem, moi przyjaciele często mi się zwierzają.
20. I'm shy. 
Jestem niesmiała.
21. I watch TV news as often as I can.
Oglądam wiadomości w TV kiedy tylko mogę.
22. I like cats and dogs but don't like birds and butterflies.
Lubie psy i koty, nie lubię ptaków i motyli.
23. I believe that everything happens for a reason.
Wierzę, że wszystko ma swój sens.
24. I'm fond of gadgets. 
Uwielbiam gadżety.
25. Currently I'm dreaming of sleeping 24 hours non-stop. 

Aktualnie marzę, żeby móc pospać 24 godziny bez przerwy

Brak komentarzy: