czwartek, 26 marca 2009

pomoc@agora.pl

Tańców z Gazetą ciąg dalszy :)
Doczekałam się odpowiedzi z helpdesku Agory :) Alleluja. W pierwszym mailu poradzili mi usunąć cookies i wyczyścić cache :) Rozbawiło mnie to troszkę, ale dla świętego spokoju wyczyściłam. Hasło oczywiście nadal nie działało. Oto kolejny mail od nich:
Witam,
w celu nadania nowego hasła do konta visenna2, proszę o przesłanie następujących informacji: - imie nazwisko; - rok urodzenia; - adres zamieszkania z kodem pocztowym; - zainteresowania; - wyksztalcenie; - wybor z pola "czym sie zajmujesz"; - data założenia konta; - data ostatniego logowania. Prosze pamietac o podaniu loginu do konta pocztowego i o zaznaczeniu, ze chodzi o zalozenie nowego hasla. Jesli te dane beda identyczne jak w naszej bazie danych, nowe hasło zostanie nadane.  Pozdrawiamy Załoga Gazeta.pl 
Padłam. Jak już wspominałam, konto było zakładane wieeele lat temu. W międzyczasie skończyłam studia i wyszłam za mąż, kilkakrotnie sie przeprowadziłam, zainteresowania też chyba mam inne :) Konia z rzędem temu, kto w podobnej sytuacji przypomni sobie, które rubryczki  niegdyś pozaznaczał przy zakładaniu konta i co tam powpisywał :D
Konta juz chyyba nie odzyskam. Ale tak się zastanawiam - co w takim wypadku dzieje się na przykład z zamieszczonymi przeze mnie  zdjęciami??? Nie mogę sie do nich dostać, więc nie mogę ich skasować, i co? Będą wisieć na necie do usranej śmierci?

Brak komentarzy: