niedziela, 3 czerwca 2012

Dobranocnie


Najmłodszy sapie przez sen, czas delikatnie posterować Starszymi w kierunku łóżek.
Dziewczynki, czas spać!- Informacja nie przebiła się niestety przez ścieżkę dźwiękową Scooby-Doo. Głośniej. Do spania!!!.
Nieeee, mamooo, nieeee, jeszcze musimy pooglądać!
Do łóżek mówię, bo rano nie można was będzie dobudzić.
Wściekłe prychanie. Demostracyjnie powolny ruch małej dłoni, sięgającej po pilota. Wielkie Niezadowolenie.
Czas na Aniele Boży. Średnia mamrocze, Najstarsza wije się po łóżku, zadzierając nogi i kopiąc ścianę.
Dobranoc, dziewczynki.
Mamo, buziaka!!! I ja też buziaka, ja też!!!! Mamo, jeszcze przytulić! I jeszcze mnie buziaka! A położysz się koło mnie?
Dobranoc, dziewczynki... Krok w kierunku drzwi.
Mamo, i życzę ci spokojnej nocy i żeby się Mateusz nie budził i żebyś się wyspała i żeby jutro ci się polepszył dzień, i żebyś mi kupiła lody i żebyś odpoczęła i...
Błagam, SPAĆ. Krok w kierunku drzwi.
Chóralne: MAMO!
Co?
I żebyś dobrze spała i żebyś...
SPAĆ!!!!
Drzwi zamknięte. Cisza.
Tup tup tup.
Mamo, a Zuzia wzięła książki do łóżka.
Zuzia, odłóż książki. Dobranoc.
Mamo!
I żeby Mateusz się nie budził i żeby jutro była ładna pogoda...
SPAĆ!!!!!
Cisza.
Tup tup tup.
Mamo, nie mogę zasnąć.
To połóż się w łóżku i czekaj aż sen przyjdzie.
Dobranoc.
I żeby Mateusz spał i żeby...
@#$%^^%!!!!

I w ten deseń można nawet półtorej do dwóch godzin... Bardzo kocham moje dzieci ]:->



Na ukojenie nerwów:



Lubię ten film ("50 pierwszych randek"), chociaż płaczę przy nim jak bóbr. Ale pewnie właśnie o to chodzi :)

2 komentarze:

spektrum koloru pisze...

póki co w obawie przed tym tysiąckrotnym TUPTUPTUP leżę z nimi i czas tracę aż zasną. Na szczęście jak pojeżdzą na rowerkach i się wymęczą, trwa to 10 minut :) w zimie gorzej...
To życzę Ci żeby Matju się nie budził i żeby była ładna pogoda i żebyś miała jutro lepszy dzień i i i...
.*

Małgorzatka pisze...

oO!!!!