wtorek, 7 sierpnia 2012

Życzenie

Chciałabym chcieć. Bo żeby chcieć, trzeba mieć w sobie iskrę, to minimum energii. Nie mam już nic, ani odrobiny ochoty na cokolwiek. Wszystko mi jedno.
Presja z zewnątrz: zrób, patrz inni robią, czemu nie spróbujesz, powinnaś... Ciągłe poczucie niższości. Gdybym jeszcze to i tamto, na pewno byłabym lepsza, mądrzejsza, godna uwagi. Gorączkowa walka ze sobą, z czasem, z rodziną, ze zmęczeniem. Wszyscy są zmęczeni, nie jestem wyjątkowa. Inni dają radę, ja nie. To moja wyjątkowość.
Pusta jestem jak wydmuszka. Jeszcze odrobina zewnętrznego ciśnienia i zostanie ze mnie pył.






10 komentarzy:

the light princess pisze...

inni nie mają AŻ TAK pod górkę, moja droga.
jaka nie godna uwagi?
dla mnie jestes bystrą, cięta i interesującą osobą, z bardzo mi odpowiadającym poczuciem humoru i sposobem widzenia rzeczywistosci.
nie godna uwagi?
to chyba ci, co niegodni Ciebie, nie poswiecają Ci uwagi.
jest zycie po drugiej stronie!
zjazd pohormonalny moze byc cięzki, ale potem jest hmmm mniej chwastów przy drodze :*******
jestem ciągle obok i czekam aż do mnie dołączysz. przytulam. presja jest ale patrz jak daleko doszłaś. ostatni zakręt przed prostą.
a kansas, owszem, ma przyjemną solówkę na smyczkach :D

the light princess pisze...

oraz, jeśli chcesz się przekonac jak bardzo jesteś niezastąpiona - spróbuj wyjechac SAMA na jeden dzien - widzisz? nie ma jak bo to Ty napędzasz tych ludzi. bez Ciebie by zginęli! :))))))

Małgorzatka pisze...

no ja nie wiem kto ma do Ciebie jakieś problemy? Nie umiem sobie wyobrazić? Wydawało mi się zawsze, że masz tą "odrębność" i nikt spoza Ci się nie wtrynia.

Małgorzatka pisze...

Chyba, że chodzi o tą osobę,która nie jest "spoza".....

Cuilwen pisze...

To kilka osób, nie jedna :/

Dziękuję :* Jakoś mnie życie rozpłaszczyło ostatnio ;) Ktoś powiedziałby "rozczulasz się na sobą".
Ano, jak nikt inny się nade mną nie rozczuli to sama muszę :)

Cuilwen pisze...

Nie ma to jak domowe gofry z bitą śmietaną, żeby przywrócić sens życiu ;) Nieco mi lepiej na duszy i znacznie ciężej na ciele ;)

kaszka pisze...

"Ano, jak nikt inny się nade mną nie rozczuli to sama muszę :)"

no właśnie, moja szkoła ;P

Ewcia,tulu tulu, wysyłam Ci resztki siły, bo dziś już naprawdę przegięłam i padam na pysk. i skwar jest i mi wszystko opadło :(

Cuilwen pisze...

:*

GOSIA pisze...

oj tam oj tam. jesteś bystra oczytana masz dystans i fajny blog.jest ok! a to ze jestes zmęczona to Twoje prawo przy trójeczce!!!

Cuilwen pisze...

:D