poniedziałek, 4 lutego 2013

Plany

Ania: Nie wiem kim chce zostać jak dolosnę...
Ja: Masz dużo czasu, żeby się zastanowić.
Ania: Ale ja nie wiem, powiedz mi!
Ja: Możesz zostac kim chcesz - lekarzem, pielęgniarką...
Ania: Tak! Będe pielęgnialką!
Ja: Albo dentystką, która leczy zęby...
Ania: NIE!!!
Ja: Albo fryzjerką, która obcina włosy...
Ania: E, nie, bo będe musiała spsątać po tych włosach...
Ja: A nie chcesz sprzątania?
Ania: Nie...
Ja: To musisz zostać dyrektorem, dyrektorzy nie sprzątają.
Ania: Ale dylektol tylko pise i pise i z kimś lozmawia, nieee nie chcę byc dylektolem i nie chce z nikim lozmawiać, ja chce tylko zakładać bandaz...

Moja krew, nie wyprę się ;) Też bym chciała byc pielęgniarką, na co, niestety, jest za późno :)


Na dobranoc - cudna hiszpańska kołysanka, przy której dostaję gęsiej skórki oraz szlocham i sie wzruszam :)

5 komentarzy:

Małgorzatka pisze...

haha dobre!

kaszka pisze...

NIGDY NIE JEST ZA PÓŹNO!!!!!!!! :* dzieci pójdą do szkoły i Ty też pójdziesz :)

Cuilwen pisze...

Nie w Polsce... :) trzy lata szkoły pielęgniarskiej zaocznej nie dadzą mi prawa do wykonywania zawodu, jak sie okazuje. Mogę się z moimi marzeniami w dupe pocalować.

kaszka pisze...

zara zara, ale po takiej szkole można coś podyplomowego i wtedy już można wykonywać zawód....chyba?

Cuilwen pisze...

Tak, ale to jest PIĘĆ LAT. I niestety tryb zaoczny niewiele sie różni od dziennego :/ Kto za to zapłaci? Kto się zajmie dziećmi? Kasia, musze spojrzec prawdzie w oczy - nie wszystko da sie zrobić. Ja mam już 36 lat. troche późno.