środa, 15 maja 2013

Sen jest przereklamowany

Tak przynajmniej uważają moje dzieci, z Matju na czele.
Dziś, po raz pierwszy w swoim niedługim życiu nie spał w ciągu dnia. Ani minuty. Ani sekundy. Nic. Zero czasu na regenerację dla matki. Natężenie ryków rosło w miarę narastania zmęczenia. I rośnie nadal, bo Młody ciągle nie śpi, juz 14 godzin. I wcale nie wygląda na śpiącego.
Nie mam słów na to, jak bardzo jestem zmęczona.



Z doświadczenia wiem, że moje dzieci po takim dniu wcale nie śpią lepiej w nocy. Wręcz przeciwnie, śpią płytko, niespokojnie, budzą się z płaczem i niehumanitarnie wstają bladym świtem.

5 komentarzy:

Paulina pisze...

A może meliskę im na noc? :D

Cuilwen pisze...

Meliska to pikuś, już neospasminę dostawali ;) Efekty raczej mierne były :D

GOSIA pisze...

to może odkręć kurki i małego chwilę nad gazem potrzymaj, he he (to autentyk: tak robiła pewna niania, słyszałam od znajomego)

Małgorzatka pisze...

gosia,lol ;d

Cuilwen pisze...

hahahahahahahahaha no to by go spacyfikowało, niewątpliwie :D