czwartek, 8 sierpnia 2013

Misja niemożebnaja

Misja - ugotować leczo i zrobić klopsiki na obiad.

Kroję paprykę. Matju wyje oppa opppa mniam mniam. Dostaje serek. Zjada dwie łyżeczki, resztę serka wypierdziela na podłogę i chodzi po tym. Serkowe, lepiące ślady. Sprzątnąć, umyć.
W kuchni ze 30 stopni.
Obieram i kroję pomidory. Matju, za moimi plecami, wyciąga z szuflady kilogramową paczkę yerba mate, otwiera i połowę rozsypuje. Odwracam się i widzę jak siedzi na kupie suszu i gmera w nim łyżką. Zostawić pomidory, zabezpieczyc przed ściągnięciem na podłogę, umyć ręce, posprzątać.
Obieram cukinie. Matju wyje "jajojajojajojajoooo". Rzucam warzywa, zaczynam smazyć mu jajko sadzone. Podaję, sadzam go w foteliku, idę wstawić pranie. Warzywa na leczo czekają.
Wracam z łazienki i widzę w pokoju, przy foteliku, pudełko z mąką, przywleczone z kuchni. Matju stoi przy swoim foteliku i za pomocą łyżki posypuje obficie mąką nietknięte jajko.
Dookoła leżą rozwalone ubrania, które ściągnął z suszarki. Również posypane mąką i polane wodą z butelki. Warzywa na leczo czekają. Upał straszny, chce mi się płakać, ledwie się ruszam i nie mam siły. trzeba to wszystko posprzątać.
Sprzątam. Warzywa więdną na kuchennym blacie.
Mateusz wyciąga z szafki paczkę kaszy jęczmiennej, wysypuje ją na podłogę, bierze łyżkę i zaczyna rzucać kasza jak z procy. Coraz bardziej opadają mi ręce. Zabieram go do kojca, wrzeszczy i kopie.
NIENIENIENIENIENIENIEIIIOOEEEEIIIINIEEEE!!!!!

Jestem tak wypluta, że mam, za przeproszeniem, kompletnie wyjebane na jego wrzaski. Dopiero przedpołudnie a już mogłabym iść spać. Albo iśc gdziekolwiek i nigdy nie wracać.
O tu, na przykład. To domek w Montanie. Ładny.



19 komentarzy:

Owca pisze...

Olać domek w Montanie, walnij jednego głębszego!

Owca pisze...

Walnij se dwa!

Unknown pisze...

Trzymam kciuki za Twoją cierpliwosc. A taką historie opowiesz kandydatce na dziewczyne Matju ;))))

Unknown pisze...

musze podpowiedziec to mojej Mamie. Historii takich ma całe mnóstwo )))))))))))))))))))

Owca pisze...

walnij se 3 :)

Cuilwen pisze...

ahahaha, Owca, dobrze gadasz, Tobie tez polać ;)

Cuilwen pisze...

No własnie, oni dorosną a zemsta jest słodka :D

Owca pisze...

Niestety ja w pracy więc nie popije :) ale naprawde wiem jak to jest, i potem sie dziwić, że rodzice alkoholicy.
A jak tu na trzeźwego dać radę? No jest zajebiście ciężko.
Ja to czasami widzę wrota pańskie.

Cuilwen pisze...

Dokładnie te same myśli mam często - "na trzeźwo nie razbieriosz" ;) Trzeba by miec cierpliwośc jak słoń.

Cuilwen pisze...

Ale co ja tak narzekam, przeciez ja SIEDZĘ W DOMU :D co w tym trudnego i stresującego? ;)
A Matju własnie w lazience wylewa zawartość opakowań z kosmetykami do kibla.

Owca pisze...

Wiesz sama dobrze co oznacza owe SIEDZENIE W DOMU, więc nie wywołuj wilka z lasu :)

Owca pisze...

zreszta każda z nas wiec co to SIEDZENIE W DOMU znaczy :) I nawet kazdy facet to pojmuje jak owy dzien POSIEDZI W DOMU. I to jest zajebiste uczucie, jak wracam a chłop padnięty ledwo daje rade z małą.

Cuilwen pisze...

LOL tak :D To jest bardzo pedagogiczne tak zostawić potomstwo ze sprawcą ;) Potem juz nie ma egzystencjalnych pytan w rodzaju "a co ty robisz przez caly dzień" ;)

Owca pisze...

U mnie już dawno te pytania się skończyły, ale był czas, zwłaszcza na początku, kiedy myslalam, że ogarnę sama ten cyrk. Niestety sie przeliczyłam. Tak czy owak dziś tych pytań nie ma.
Za to jest błędny wzrok chłopa szukającego ucieczki jak tylko uchylą się drzwii :)

Cuilwen pisze...

hahahahahahahahahahaha LOVE IT :D
i tak ma byc, przynajmniej jakas sprawiedliwość :D

A MAtju własnie utopił w kiblu mapę Karkonoszy oraz plan Sopotu, które znalazł w pudełku na półce. Oprócz tego wyczerpal wode z kibla kubeczkiem, zdjął kostke sedesową i w tej wodzie rozmoczył i zrobil se pianę do zabawy. Ponadto wrzucił do dzbanka z woda zawartość czterech opakowań herbaty i przysypał pół kilograma płatków owsianych.
Boję się wyjrzeć z pokoju, chłopina ma jakiś straszny ciąg eksploracyjny dzisiaj :D

Owca pisze...

skąd on to wszytsko wyjmuje? nie macie zabezpieczenia na szafki?

Cuilwen pisze...

Na jedną mieliśmy, ale radzi sobie z zabezpieczeniami ;) więc reszta jest niezabezpieczona, po kiego wiercić i się męczyc z zakladaniem, jak i tak to nic nie daje. :)
Przeczekac trzeba.
Poza tym u nas niestety jest dużo rzeczy, ja bym polowe wywaliła, ale mąż wpada w szał na samą propozycję, więc już tego tematu nie podnosze ;)

GOSIA pisze...

no ale zrobiłaś w końcu to leczo czy nie;)

Cuilwen pisze...

Zrobiłam :D Wsadziłam dzieciaka do kojca, darł się jak zarzynane prosię, ale zrobiłam leczo i nawet klopsiki zrobiłam :D
Dobre wszystko wyszło :D
A Matju wypluł...