wtorek, 19 listopada 2013

Salon fryzjerski

Zabawnie jest patrzeć jak małe dziewczynki żądają obsługi w zakresie pielęgnacji urody ;) Maluję im paznokcie, czeszę, dobieram ubrania, powstrzymuję zapędy do wykonywania makijażu...
Moje córki, jak większośc kobiet, są niezadowolone z tego co mają i chcą co innego. Przejawiło się to wczoraj w żądaniu Średniej, żeby zakręcić jej włosy. Ona chce mieć "lokane" i już :)
Przewidująco, podczas ostatniej wizyty w Rossmannie, zaopatrzyłam się w piankowe papiloty.


Poświęcenie kobiet dla urody jest niezależne od wieku... Średnia wyraziła gotowość spania w tym czymś na głowie i z trudem udało nam się to jej wyperswadować (gdyby położyła się z papilotami, jak nic wstałaby o pierwszej w nocy i zażądała ich zdejmowania, bo niewygodnie ;) )
Nie udało mi sie dosuszyć włosów do końca, loki wciąż były wilgotne, więc w większości się rozprostowały, ale i tak radości nie było końca ;)

Loki to loki, jakie by nie były. Śliczności. Sama chciałabym miec loki, ale nie sądzę, żeby w sklepie mieli taką ilośc papilotów, żeby wystarczyło na moją czuprynę. Zresztą, kto by mi to zakładał...

Matju chodził za mną i jęczał "mama zięcie ziób, zięcie ziób!", więc wymierzyłam w niego obiektyw a on, rozpromieniony, radośnie zapozował:


Możliwe, że będzie fotomodelem. Jest zabójczo przystojny :D

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Czy ktos Ci juz powiedzial, ze masz slodkie dzieci ? :)

Cuilwen pisze...

Tak, ale zawsze chętnie posłucham jeszcze raz :D

Natalijka pisze...

Faktycznie zabójczo przystojny! A także śliczne i loki i ich właścicielka :) ja mam loki i zawsze pytają mnie u fryzjera czy chcę je wyprostować, ki czort?

Unknown pisze...

A ja nie cierpie moich lokanych wlosow, zawsze zadam prostowania :) pewnie przychodzisz po mnie do fryzjera :) Ewa, no to Ci jeszcze raz mowie, ze sa bardzo slodkie :)

Cuilwen pisze...

Natalijka, jakbym miała loki to za nic w świecie bym ich nie wyprostowała :)

Moje liczne potomstwo bardzo dziękuje za komplementy :D