wtorek, 5 sierpnia 2014

W przybytku wiedzy

Mama Kangurzyca zapisała się na studia podyplomowe. Znowu. Ale tym razem mam nadzieję zdobyć konkretny zawód ;) O postępach będę informować, kiedy takowe postępy zaistnieją ;)
Tymczasem udałam się do warszawskiej SWPS.
W toalecie trafiłam na takie coś :)

\
"Miłe panie, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z oczekiwaniami, prosze spuścić wodę. Jeśli zaś sprawy przybiorą niespodziewany obrót, prosimy dodatkowo użyć szczotki!"

I teraz nie wiem, czy się cieszyć, że trafiłam na uczelnię, gdzie kwitnie tak wysmakowane poczucie humoru, czy się bać, że trafiłam na uczelnię, gdzie takie ogłoszenia są konieczne ;)


5 komentarzy:

Małgorzatka pisze...

a jaki kierunek?

Cuilwen pisze...

Metodyka nauczania angielskiego :)

MF pisze...

Studia super! Odetchniesz trochę i głowa popracuje w innych klimatach :) BDB wybór!

Cuilwen pisze...

Zobaczymy :) czas najwyższy coś uczynić, potfory z grubsza odchowane, trza by się sobą zająć :)

Unknown pisze...

Takie poczucie humoru zdarza sie i bardzo powaznych instytucjach :) zazdraszczam odchowanych potforow