poniedziałek, 22 lutego 2016

Dzień Języka Ojczystego

Wczoraj był.


3 komentarze:

Kajka pisze...

Przepiękne ujęcie naszego "chrząszcza w Szczebrzeszynie". Ja z kolei mogę powiedzieć, że niektóre nacje mają język, którego wymowa przypomina mi obracanie leniwym pierogiem po podniebieniu. A jeszcze inne "szczekają". I chociaż uwielbiam język niemiecki, to jego dźwięk zawsze będzie we mnie powodował lekki dygot przerażenia.

Mama Misi i Lucusia pisze...

Bardzo ładny opis.Też mam języki, których lubię słuchać, mimo, że totalnie nic nie kumam. Malajalam, telugu, tamilski.W koreańskim wyłapuję słowa, ale też lubię słuchać.

Cuilwen pisze...

Jejku jejku, malajalam. Nawet nie wiedziałam, że jest taki język :D
Niemiecki ładny jest! Rosyjski jest ładny. W ogóle większość języków mi się podoba, oprócz francuskiego.