czwartek, 4 sierpnia 2011

Urodzony o 1.05, 3730g, 55cm. :) Mateusz:)

15 komentarzy:

Małgorzatka pisze...

NIEMOŻLIWE!!!








aaaaaaaa

gratulacje!
jestem wzruszona,nie wierzę:)

całą noc myślałam, czułam że rodzisz.

buziaki dla WAS!

coralie pisze...

super!!!! gratulacje wielkie :)

PRACOWNIA GUZIK z PĘTELKĄ pisze...

Zuch Mama ! Witaj po drugiej stronie brzuszka Mateuszku :)

ziarnko piasku pisze...

aaaaaa, cudownie :)))
Gratulacje Ewa, napewno swietnie się spisałas :D
Mateusz - piękne imię! witaj Maluszku na swiecie, będziesz otoczony kobietami w swojej rodzinie ;) super kobietami :)

Buziaki i gorące pozdrowienia!

Ka pisze...

JUHUUUU!!!!!

GRATULACJE!!!!!!

Wszystkiego dobrego dla dzielnej Mamy i Malenstwa!

GOSIA pisze...

Brawo! Zuch dziewczyna!!! Gratulacje i serdeczne pozdrowienia!

KORONKA pisze...

Ewuś! Dałaś radę! Cudownie!!! Wielkie gratulacje i buziaki dla Was!

Mama Misi i Lucusia pisze...

Ewa gratuluję! Cudne imię wybrałaś dla Syna. Życzę Wam wszystkiego dobrego.

Małgorzatka pisze...

czekamy na powrót:)

:*

Gabryjelov pisze...

Gratulacje my również już po:)

delfina pisze...

NARESZCIE :D Mam nadziję , że niebawe wrócisz na łono bloga;)

KORONKA pisze...

Ewuś, co tam u Was?
Kiedy zdjęcia?

Małgorzatka pisze...

no właśnie??

ja nadal w dwupaku ;/

coralie pisze...

już zaczynam się niepokoić. też czekam z niecierpliwością na zdjęcia i relacje...

Asia pisze...

Serdeczne gratulacje!!!