środa, 7 marca 2012

A no tak

11 komentarzy:

Małgorzatka pisze...

hwheheh to dla mnie? :P

Cuilwen pisze...

:) Myślałam o sobie - wszyscy mówią, że jestem chuda a ja patrzę w lustro i widzę słonia.

the light princess pisze...

ale serio jesteś chuda. Nie próbuję byc miła.

Cuilwen pisze...

Dziękuję... A ja całkiem serio widzę w lustrze walenia :))

Małgorzatka pisze...

ja też uważam, że jesteś chuda!

!
!
!
!
!
!
!
!!
!
!

Cuilwen pisze...

No to chyba mam problem...

delfina pisze...

O jaaaaaaaaaaaaaa:D To ja ta gruba , ale tak na serio , nie tak jak Ty:D
A jesli z tym kolczykiem w pępku uwazasz ześ gruba to fakrtycznie coś nie tak . Mnie by ten kolczyk uwierał między faudkami i oponami zimowymi:DDd

Paulina pisze...

Ewka, kobieta karmiąca nie może być waleniem :P dziecior wyciąga każdą fałdkę :D (i to jedna z niewielu fajnych rzeczy w karmieniu piersią)...

a teraz pytanko: o ile pamiętam miałaś ergobaby - jak się nosi(ło)? bo mam 10kg roczniaka do dźwigania i nie wiem co wybrać ergobaby czy manducę... pomóż :(

Cuilwen pisze...

Jakbym miała wybierać teraz to zdecydowanie Manduca. Panel jest rozsuwany, więc starczy na dłużej, ma lepszy pas biodrowy (lepsze wypełnienie na dłuższym odcinku, nie ma tendencji do wrzynania), pasy naramienne można skrzyżować na plecach kiedy nosi się dziecko z przodu. Fajniejsza jest IMO.

Paulina pisze...

Dzięki :) teraz tylko kasę zebrać ;)

Ka pisze...

Ale kobieto! Przecież Ty brzucha w ogóle nie masz!!!!!!!!!! Sama widziałam na zdjęciu!

Tylko jedna rzecz mnie zastanawia - jakoś nie wierzę, kiedy Ty masz czas przeglądać się w lustrze! :-0