czwartek, 8 marca 2012

Zamiast snu



Grało mi do trzeciej rano i teraz znowu mi gra.
Dobre do upijania się na smutno, jeśli ktoś może, oczywiście.

Ach, dziś Dzień Kobiet. 
Samych jasnych dni Wam wszystkim życzę, Siostry! ;)



Z nowości: Zuzia wczoraj zgubiła pierwszy ząbek. Wróżka zębuszka włożyła jej pod poduszkę dwa złote, dziecko było pod takim wrażeniem, że nie mogło zasnąć :)

W związku z nadchodzącą wiosną oraz próbami uciszenia wewnętrznych niepokojów, postanowiłam zmienić kolor włosów na bardziej optymistyczny. Proces przeistaczania się z brunetki w rudawą blondynkę był długi, kosztowny i chwilami bolesny (myślałam, że mi ta chemia wypali dziury w głowie, spali włosy, a to co ocaleje, zostanie wyrwane grzebieniem przez panią fryzjerkę). 


11 komentarzy:

KORONKA pisze...

My to się musimy umówić na nocne ploty. Ja dziś nie spałam (dla odmiany) zamiast od 4-5 to od 2-3 :-) Wszyskiegio najlepszego Ewcia!

Cuilwen pisze...

:)
Dziś pełnia, tylko nie wiem czy była już czy dopiero będzie. Może to jest przyczyna niespania?

Arantalanthas pisze...

oooooooooooooo

oooooooooooo

SLICZNIE WYGLADASZ!!!!!!
pasuje Ci:)

Arantalanthas pisze...

pasowalby Ci jeszcze kolczyk we brwi :D

Cuilwen pisze...

Dzięki :))) Aaaa, kusisz :PP
Chyba po następnej mężowej wypłacie się nie oprę i zrobię :D

Małgorzatka pisze...

no, wyglądasz teraz tak punkowo, napatrzeć się nie mogę! :)

Cuilwen pisze...

Yessss, punkowo, och :) Podoba mi się strasznie ten komplement, dziekuję bardzo :*

spektrum koloru pisze...

!!!!
po pierwszym szoku zmieniam zdanie!!!
kolor idealny! wyglądasz PIĘKNIE!!!!
(przyznam cicho ze faza przejsciowa mnie przeraziła :P)

Cuilwen pisze...

Dziękuję! :) Mam zdjęcie w fazie przejściowej po rozjaśniaczu, ale nie zamieszczę, bo wyglądam na nim jak nieświeży zombiak ;)

Marta pisze...

Świetnie wyglądasz. Teraz Twoja cera jest promienista, a nie ziemista ;)

Ka pisze...

Bardzo ładnie...!
Świeżo i... OPTYMISTYCZNIE!!!!
(a kolczyk w brwi - kurde, dobry pomysł, hahahaha)