sobota, 26 maja 2012

Dzień Matki

Wszystkiego najlepszego.



I jeszcze jedna, bardzo stosowna:

7 komentarzy:

GOSIA pisze...

nawzajem. należy nam się:)

GOSIA pisze...

Ewcia, a jak się teraz, przy obecnych gabarytach prezesa, sprawdza Twoje Ergobaby? Przyjaciółka szuka nosidełka, którego mógłby używac jej mąż (niezbyt duży) na spacerach z psem (duży).

Cuilwen pisze...

Klusek właśnie oficjalnie wyrósł z Ergo, przesiedliśmy się na starego Nubika. Ale normalnym dzieciom starcza na dużo dłużej :) Ergo jest fajne, nie mam się do czego przyczepić, ale jakbym miała wybierać z gotowych nosideł (tzn nie szytych na miarę) to polecałabym Manducę, ma znacznie wygodniejsze pasy, zwłaszcza biodrowy.

GOSIA pisze...

dzięki

GOSIA pisze...

a co myślisz o nosidelku Tulla Eko Mama?

Cuilwen pisze...

Nigdy nie macałam osobiście, ale wygląda zachęcająco :)

GOSIA pisze...

wypytywałam w imieniu koleżanki ale... kupiłam dla siebie: poszłam z buta do sklepu internetowego nieopodal domu i wróciłam z nosidłem Tula (ale nie tym z ludową wycinanką - trochę za gruby materiał na lato, tylko z takim w kwiatki). Manduki nie mieli. Wzięłam małego na plecy i po 2 godzinach kiedy wróciłam do domu jeszcze mnie plecy nie bolały, czyli jest dobrze:)