wtorek, 14 sierpnia 2012

Starość nie radość ;)


„W życia wędrówce, na połowie czasu, 
Straciwszy z oczu szlak niemylnej drogi, 
W głębi ciemnego znalazłem się lasu.”
Dante Alighieri "Boska komedia", Piekło,pieśń 1

Wszystko się zgadza. I ciemny las i timing... Dziś znalazłam się w "życia wędrówce na połowie czasu". Oficjalnie mam 35 lat. Starość nie radość, młodość nie wieczność, jak mawiała moja babcia ;)
Proszę, wirtualny torcik:


Party time :P Mówiąc słowami poety - "Czujcie się jak w domu, komu dżinu, komu dymu" :P



Zuzia podeszła do mnie rano.
- Wszystkiego najlepszego, mamo, z okazji urodzin!
- Dziękuję córciu.
- Patrz mam dla ciebie prezent - naklejki Hello Kitty!
- O, dziękuję ci bardzo, kochanie!
- Ania pozwoliła mi ci je dać, nic nie szkodzi, mamy jeszcze drugie takie same...

Czyż dziecięca szczerość nie jest budująca? LOL :D

Happy Birthday to me!  :P Oraz...
Urodzinowe uściski i całusy dla RZUFIKA !!! :DDDD :*
Albowiem miłym zrządzeniem losu urodziny świętujemy w tym samym dniu :D

9 komentarzy:

spektrum koloru pisze...

zuzia rządzi :D
najlepszego :)
wszystko minie, ciemny las przeistoczy się w piękną ukwieconą polanę :D :***

Cuilwen pisze...

Albo pogorzelisko...
Grunt to optymizm.
Najlepszego i Tobie w Naszym Specjalnym Dniu!!

spektrum koloru pisze...

dziekuję :) jakeż wyróżnienież :*****
tak! najlepszego nam :***

delfina pisze...

Najlepszeo kobitki :D

Cuilwen pisze...

:) Dzięki!

Mama Misi i Lucusia pisze...

Kobieto mam 6 lat więcej i nie czuję się staro! Głowa do góry! Wszystkiego najlepszego!

Cuilwen pisze...

:))) No wiesz, ja się tylko tak skromnie dopraszam o komplementa :P lol
Dzięki, Kasiu :*

Ka pisze...

STOOOO LAAAAT! STOOOOO LAAAAT!

życzę spełnienia marzeń.... vel marzeń, małych radości i dobrze schłodzonego szampana!!!

Wielka buźka

Cuilwen pisze...

Dziękuję bardzoooo! :*