czwartek, 11 października 2012

3 x D

Deszcz.

Zimno. Mokro. Ciemno. Ponuro. Siedzę w domu z chorym Kluskiem i zapaleniem zatok. Piję litry herbaty z miodem, cytryną i imbirem. W sumie, gdyby nie piszczący Kluś uczepiony do mnie na stałe, byłoby całkiem miło, z tym deszczem pukającym w szyby, parującym kubkiem herbaty i, może, daj Boże, jakąś książką.

Dziergactwo

Nerwy, nerwy, dołki, górki, strachy i smutki. Narzucić nitkę, przeciągnąć, narzucić, przeciągnąć, następne oczko. Mechanicznie powtarzane ruchy, prosty wzór, niewymagający umysłowego wysiłku. Bardzo satysfakcjonujące zajęcie.
Zabrałam się za opaskoczapkę dla siebie. Jakiś czas temu nabyłam na Allegro trzy motki włóczki o dziwnym składzie - bawełna, bambus i soja... Śliczny kolor kawy z mlekiem, albo ziemi. Albo mniej romantycznie - dojrzałego kompostu ;) Mięciutka, delikatna, aż się prosi, żeby wykonać z niej przytulny wielki szal, ale niestety, trzy motki to za mało. Za to na czapkę w sam raz :)



Dołek

Nie jakiś wielki dół. Taki zwykły, jesienny, przygnębiający dołek.

Tę piosenkę grają ostatnio non stop w EskaTV (ulubiony kanał muzyczny Kluska). Słucham i szlocham rozpaczliwie jak emocjonalnie niedorozwinięta nastolatka ;)

7 komentarzy:

delfina pisze...

Noooo , moja pioseneczka:D Klusek lubi Eska TV , a ja z Eską spędzam przedpołudnie ... hałaśliwe dudniące często , ale te 4 godziny głośnej , prostej , mało ambitnej muzy pobudza do działania i odgania czasem natrętne myśli .

Cuilwen pisze...

Oj tak :) Żeby jeszcze tych smętów nie puszczali :P

Northern.Sky pisze...

Ja zaś ostatno uzależniłam się od płyty Controlling Crowds Archive. Piękna rzecz.
A ta niebieska czapka dla córki świetna!

Cuilwen pisze...

Dzięki :)

Właśnie włączyłam sobie utwór tytułowy z tej płyty. Wow. Nie wiem czemu, ale mnie lekko przeraża :P

Northern.Sky pisze...

Killing my heart I can't face, I can't face no more...Tak, ładne.

Lubię Cię czytać.

Cuilwen pisze...

Dziękuję :)

spektrum koloru pisze...

to chyba 'robótkowo dolne' powinno byc w tagu :P
zdrówka słońce! :****
kolor piękny :)))