środa, 10 października 2012

Chwila prawdy

Wracamy ze szkoły. Brniemy przez pole. Zuza marudzi.

Zu: Mamoooo, czemu nie dałaś mi czasu żebym zapytała pani ze świetlicy czy mogę iść do toaletyyyy...
Ja: ????? A nie mogłaś MNIE powiedzieć, że chcesz siku?
Zu: Nie bo... (tu nastąpiło wyjaśnienie tak zagmatwane i absurdalne, że nie udało mi się go pojąć a co dopiero zapamiętać).
Ja: No dobrze, to chodźmy szybciej do domu.

Idziemy szybciej.

Zu: Mamoooo, poczeeeekaaaaaj! Czemu tak szybko idziesz?
Ja: No przecież chciałaś siku, więc chcę cię jak najszybciej zaprowadzić do domu...
Zu: Mamo! Nie bierz tak poważnie wszystkiego co ja mówię! Ja kłamię czasami!
Ja: O_O



3 komentarze:

Małgorzatka pisze...

:D

Kajka pisze...

;) Dobrze, że tylko czasami

Cuilwen pisze...

Ale nigdy nie wiadomo kiedy ;)