sobota, 20 września 2014

Edukacja: start

Dobre wieści na dziś - na SWPS rusza wybrany przeze mnie kierunek studiów podyplomowych. Właśnie dostałam zawiadomienie o przyjęciu. Idę do szkoły! :)
Co oznacza, że od października oprócz trojga dzieci (mąż wyjeżdża w świat na kilka tygodni) i ich szkolnych i przedszkolnych spraw będę ogarniać normalne bieżące tłumaczenia, kurs językowy (do uprawnień nauczycielskich potrzebuję certyfikat, do certyfikatu - kurs) oraz studia podyplomowe. Nie mam bladego pojęcia jak to zrobić, ale będę improwizować ;)




2 komentarze:

Unknown pisze...

Podziwiam Cie !!!!!!!!!!!!!! Za wszystko :) ps. Improwizowac odczytalam jako imprezowac :) :) :) nie dziwilo mnie, skoro masz byc studentka :)

Cuilwen pisze...

Hahaha! Taaak, imprezować też bym chciała :D
Widzisz a ja Ciebie podziwiam :) :) dziękuję :)