środa, 24 grudnia 2014

...

Zuza obcięła Mateuszowi włosy.


Tak samo kilka lat temu upiekszyła Anię. Myślałam, że coś do niej dotarło, bo ewidentnie wtedy nie byliśmy zachwyceni. Ale widać nie. Sznurek między uszami najwyraźniej nie przetwarza infomacji innych niż nazwy batonów i postaci z bajek.
Jestem po prostu wściekła, to już nawet nie złość, to furia, więc na tym poprzestanę, żeby się nie nakręcać.

Jestem jeszcze bardziej wściekła, bo przede mną dwa tygodnie siedzenia z nimi w domu, wszak hojna pani minister darowała dziecinkom dwa tygodnie wolnego, za co życzę jej żeby oblazły ją wszy i karaluchy wielkości żab. Dwa pierdolone tygodnie. To chore. To głupie. Boję się pomyśleć co się będzie tutaj działo. Praca się sama nie zrobi, a w styczniu dodatkowo mam jeszcze egzaminy.
Mam ochotę strzelać.

10 komentarzy:

MF pisze...

Ale on wygląda jak dziewczynka :) chyba loki z boku widze :)

Kajka pisze...

Do Pani minister mam nadzieję ;). Też mam identyczne odczucia. A Mateusz, hmmm, nie masz maszynki w domu? Zrób go na krótko, nie będzie co obcinać ;) A może dziecko się do fryzjerstwa przyspasabia.

Kobieta blogująca pisze...

Świetlice w szkołach przecież działają. I przedszkola też :)

Ka pisze...

Matju Wyglada jak najslodzszy cherubinek!!!! Bardzo swiatecznie :)))))
(na bardzo krotko maszynka Mateusz tez wygladal wtedy bosko. Przychylam sie do propozycji Kajki!)
xxx

Unknown pisze...

Nieeee obicibaj, jedt orzslodki w tych wlosach. Ps. Ja majac 11 lat obcinalam mlodszego o 8 lwt brata na tzw waldorfa, wygladal jakby pogryxiony orzez myszy. Szkoda ze wtedy nie bylo smartfonow i mama nie uwiecznila tych moich fryzjerskich wyczynow. Pania Minister powiesic .

Northern.Sky pisze...

slodki jest! u nas wolne juz od 19go i mam wrazenie, ze to bylo wieki temu a to tylko kilka dni...

Cuilwen pisze...

Kobieto blogująca, świetlica działa owszem, ale nieoficjalnie sugerowano żeby przysłali dzieci ci rodzice, którzy naprawdę muszą. Nadal upieram się że tyle wolnego to absurd, wolałabym żeby mieli normalne lekcje.

Cuilwen pisze...

Dzięki za dobre słowa o Matju, dla mnie to on wygląda jak Spock ze Star Treka :)
Loczki ma, owszem, i przez te loczki nam szkoda go strzyc. Ale teraz chyba trzeba będzie :/

Northern.Sky pisze...

Rety, on jest seriously sweet! Z drugiej strony trochę rozumiem dlaczego mąż mi zabrania ścinać dzieciom grzywki, mam talent jak Zuzia i też ścinam mimo zakazu hahaha

Ps. Strasznie Was lubię. Merry Christmas!

Cuilwen pisze...

Też Was lubię :D Spokojnych Świąt! :)