wtorek, 17 lutego 2015

Sprawy różne

Zu chce hodować patyczaki. PATYCZAKI. Robale. W terrarium. Help...

Sprawdzam dziś pracę domową. Stopniowanie przymiotników. Co widzę?
DOBRY. DOBRZEJSZY. NAJDOBRZEJSZY.
Powiedziałam, że zastanowię się nad patyczakami, kiedy ona zastanowi się nad przymiotnikami.

Anka lubi świnie. Chce mieć małą świnkę. Zapytałam, czy może być morska. Nie, nie może. Za krótko żyje. Odrzekłam, że zwykłe świnie nie żyją jakoś specjalnie długo. Na to Anka, z niezmąconą pewnością siebie odparła, że nie szkodzi, przynajmniej będziemy mieli szynkę...
Parsknęłam śmiechem, doceniając pragmatyzm i ponownie zasugerowałam świnię morską. Nie, świnka morska nie, ale może być konik. Morski.

Matju na szczęście jest jeszcze w wieku, w którym bardziej pożąda Lego Star Wars niż zwierzątka.

Patyczaki. Mój Boże. Do tego świnia. Konik morski. Tylko patrzeć a obudzę się pod jednym dachem z tarantulą, pytonem i kolonią egzotycznych ślimaków.

Może po prostu akwarium z sympatyczną rybką? Chociaż obawiam się, że mogłabym ją pomylić z lustrem. Bo po dniu z dziećmi wyglądam właśnie tak.


8 komentarzy:

Kajka pisze...

Sympatyczna rybka tak nie wygląda ;) Moje ciągle marudzą o kota albo psa. Może bym i SOBIE sprawiła, ale nie stać mnie na takiego, jakiego chcę (czyli małego munsterlandera), a kota dostaję i bez zwierzaka. Brrrr. Chociaż nie powiem, coś miłego do przytulania by się przydało, bo został tylko mąż i dwójka najmłodszych ;)

Unknown pisze...

Tarantula, pyton, skorpiony, iguany sztuk 2, taki zestaw przez jakis czas byl u nas w domu. Nie wchodzilam do pomieszczenia, gdzie one wszystkie przebywaly. Opiekun tychze milusinskich bywal czasami roztagniony i uciekaly. Podziwiam czlonkow mojej rodziny za stoicki spokoj 😄😄😄. Przy takm zestawie swinka jest b symoatyczna 😄😄😄

Cuilwen pisze...

Omg!!! Skorpiony... Dobrze że moje dzieci nie wiedzą jeszcze co to skorpiony. Na pewno by chciały.

Ka pisze...

"Chociaż obawiam się, że mogłabym ją pomylić z lustrem. Bo po dniu z dziećmi wyglądam właśnie tak"
LOL.....

A moze koza?
Koze mozna wydoic nawet.

MF pisze...

Litości dla siebie samej :) wiesz jak to się skończy i kto te gady będzie ogarniał??? :)

Cuilwen pisze...

MF, No toć że ja :D dlatego zamierzam robić uniki jak długo się da ;)

Ka, koza chyba lesza niż patyczaki :D

Unknown pisze...

Na bielanach facet w bloku trzyma swinie, widuje ich na spacerze 😄 na zoliborzu pani w bloku trzyma kozla. Ps. Franek po 3,9.

Cuilwen pisze...

Franek poniżej czterech, to jest wspaniała wiadomość :D

O świniach w bloku nie powiem dzieciom, bo zaraz będa chciały aaaa!