środa, 5 października 2011

Na dziś

Dowartościowujące motto na dziś ;)


No pewnie :)

16 komentarzy:

Kajka pisze...

No chyba sobie żartujesz? Jakie seksy??? Kto takie pierdle wymyśla? Jedyną seksowną rzeczą w okularach jest to, że jak je zdejmę i popatrzę w lustro to widzę seksowną kobietę bez żadnych wad. A może mi się wydaje? Taka jakaś zamglona jest ;))))

Cuilwen pisze...

Nie znasz się :P Bryle są super :P

Małgorzatka pisze...

moje byly super z 7 lat temu.
moze cos w tym jest, bo jak zdejme to nic nie widze i wszystko wydaje mi sie wtedy calkiem sexy ;p

Małgorzatka pisze...

wada wzroku jest sexy ;p

Kajka pisze...

Dorabiacie teorię ;)))
Może bryle są seksy. Ale jako dodatek do 17-tki, nie 38-ki ;)))

Cuilwen pisze...

Bryle są sexy do każdego wieku oraz każdej płci :P Chociaż jak oglądam swoje zdjęcia z liceum to też mam wątpliwości ;)
Wada wzroku też podobno jest sexy, krótkowidze mają ponoć takie romantyczne, piękne, rozmarzone i rozmaślone spojrzenie ;)

Cuilwen pisze...

Małgorzatka, a jaką masz wadę?? Ja mam tak z -8 na obu oczach, jak zdejmę okulary to poznaję świat wyłącznie dotykiem ;)

Małgorzatka pisze...

ja miałam te kilka lat temu -7 i -7,5
:D

Małgorzatka pisze...

tak, ja robię zeza jak zdejmę, ah to romantyczne spojrzenie :D :D :D
hahahah

GOSIA pisze...

a ja mam tylko astygmatyzm i zmętnioną torebkę soczewkową...

GOSIA pisze...

... a tak poza tym to uważam,że Twoje poczucie humoru jest sexy:)

Cuilwen pisze...

:))))

Cuilwen pisze...

Gosia, "zmętniona torebka soczewkowa" brzmi bardzo groźnie :/

GOSIA pisze...

żyję z tym od lat i jest ok, no może oprócz tego że nie dostałam badań pozwalających latać i musiałam zarzucić swoje hobby: szybownictwo. Ale przy tylu dzieciach i tak bym nie miała na to czasu;)

GOSIA pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Cuilwen pisze...

Szybownictwo? WOW. :)))