piątek, 24 lutego 2012

I co dalej?

Mam kolczyk w pępku, grzywkę i glany. I znowu złe samopoczucie. Trzeba by je czymś poprawić...  Co by tu zrobić? Może strzaskać się na heban na solarce? Chociaż solaryjna opalenizna zazwyczaj budzi we mnie więcej rozbawienia niż zachwytu, bo ma ten dający po oczach odcień wielkanocnego kurczaczka ;) W rosole :P
Nie mam pomysłu.
Tatuażu jeszcze nie mogę, bo karmię.
Ale jak już wykarmię, to idę po dziarę. O, na przykład taką:


Albo taką:




Ten koliber szczególnie mi przypadł do gustu:


Ta gałązka IMO powalająca. Pożądam.


A do tego drzewka dodałabym jeszcze jedno małe, czerwone jabłuszko i węża:


Odczuwam wewnętrzny niepokój :)

13 komentarzy:

Małgorzatka pisze...

e tam,etam. nie lubię tatuaży :P

zrobiłam sobie na pół ręki jak miałam 15 lat, oja głupia. Przy upałach musiałam do szkoły chodzić z długim rękawem,bo nauczycielki mi nie pozwalały pokazywać, zgarszało je to :P

Może kiedyś go usunę. To chyba moje marzenie;D

Cuilwen pisze...

Nie usuwaj! Tatuaże są superrr!
A pokaż, pokaż, jaki on jest??
Miałam koleżankę, która wytatuowała sobie na brzuchu Myszkę Miki. Ta dopiero miała problem jak dorosła ;)

KORONKA pisze...

Ha ha ha, tak Ewuś, pasuje do mnie bo taka stara :-D

Ja wszelkim tatuażom, kolczykom i innym takim mówię NIE, pewnie dlatego, że... czyt. u góry ha ha
Jeśli jednak to twoje marzenie to się nie zastanawiaj :-)

KORONKA pisze...

No i Twoje miało być wielką literą, przepraszam.

Cuilwen pisze...

Moje marzenie od wielu lat :) Chyba jednak jestem masochistką :)

Ka pisze...

O Matko!
Po zobaczeniu pierwszego zdjęcia byłam pewna, że prezentujesz swoją świeżą dziarę!
... nie zdziwiłabym się! :-)))
Uważam, że trzeba realizować swoje zamiary, zachcianki i pokusy!

Cuilwen pisze...

Dzięki! Czuję się wsparta w moim zamiarze :)))

kateplum pisze...

jak tylko jest chec i finanse to nie ma co sie zastanawiac, trzeba dzialac... bo tak i juz... bo czemu nie? a co ludzie powiedza? a kogo to? jak ktos madry kiedys powiedzial: "Nie przejmowałbyś się tym, co ludzie o Tobie myślą, gdybyś wiedział, jak rzadko to robią." :)
keep going Ewa!!!

Cuilwen pisze...

Dzięki :)))

Małgorzatka pisze...

mi się takie podobają:

http://www.badz.pl/system/files/images/clownik.preview.jpg

http://www.tattooclown.pl/gallery/all/slides/9640.jpg

http://xtattoos.net/wp-content/uploads/2010/04/Disney-Alice-in-Wonderland-Story-Back-Piece.jpg

http://www.galleryoftattoosnow.com/ExplicitTattooHOSTED/images/gallery/color_whiterabbit_leg_image.jpg

:D

Cuilwen pisze...

Się boję clownów ;) Ale ten z Alicji w Krainie Czarów jest fajny :)

delfina pisze...

|Uuuuuuuuuuuu , moje marzenie :) Morze kiedyś ... yyyyyyyy jak będe za stara???:D

Cuilwen pisze...

Nie ma czegoś takiego jak "za stara"!!! ;)