sobota, 1 czerwca 2013

Meteoropatia

"Meteoropatia, meteopatia - patologiczna reakcja organizmu człowieka na działanie czynników meteorologicznych, uzależniona od jego wrażliwości indywidualnej. Chorobotwórcze działanie zmian pogody na organizm.
Objawami są ogólne osłabienie organizmu, senność, niestabilność emocjonalna. Mogą pojawić się ból głowy oraz stawów (w przypadku choroby zwyrodnieniowej, wcześniejszych uszkodzeń)."

Zatrważające. Od rana bylo pochmurno, wietrznie i ponuro. Nie miałam siły wyczołgać się z łóżka. Pokładałam się, popłakiwałam (niestabilność emocjonalna!) i ogólnie czułam się jak rozgnieciona pluskwa. Nie chciało mi się nic, nawet umyć zębów. Po prostu zwinąć się w kłębek i zniknąć.
Przed chwilą wyszło słońce i proszę, czuję jak życie pomalutku mi wraca... Może nawet posprzątam ten straszliwy syf dookoła.
Okropne, do jakiego stopnia czynniki zewnetrzne maja wpływ na moje życie. Powinnam mieszkać w Kalifornii.
Albo chociaż w domku. Żeby móc poleżeć na trawie, zrobić grilla w ogródku, wypuścić dzieci na wypas.
Usycham, to blokowisko mnie wykończy. Człowiek nie jest stworzony do życia w miejskim betonie.



2 komentarze:

Dag pisze...

Zgadzam się :-)

Owca pisze...

Własny domek też kosztuje nerwów i pracy, nawet nie można sobie wyobrazić ile...ale fakt, jest gdzie dzieciaki wypuścić.