wtorek, 17 grudnia 2013

Więzienia dzień trzeci

Już trzeci dzień bez wychodzenia z domu. A może czwarty. Troje dzieci non stop. Ich nieustanna obecność, zwłaszcza krzyki i szarpanina najmłodszego, wgryza mi się w głowę. W odrętwiały mózg.

Rezygnacja. Chociaż może bardziej

derealizacja

albo też

odłączenie, oddzielenie, odcięcie, oderwanie.

Tumiwisizm.
Jatopierdolizm.
Chujmnietoobchodzizm.


Moja teściowa została okradziona, kilka godzin temu, pod swoim blokiem. Wracała z fizykoterapii, jakiś gówniarz po prostu wyrwał jej torbę i uciekł. Nie skomentuję, bo co tu komentować. Wszyscy wiemy, jak jest. Pisałam już o tym.

Dwudziesta już prawie. Mąż jeszcze nie wrócił z pracy. Mozliwe, że zaraz padnę na pysk. A może nie.

Genialna nuta, zaprawdę powiadam wam.



[Sokół]
Myślę pozytywnie, lekarz kazał myśleć pozytywnie
Myślę pozytywnie, nic mnie nie wkurwi dzisiaj
Idę, po prostu idę, spacer to dobry zwyczaj
Wdech i kurwa wydech, i do dziesięciu zliczam
Tlen rzekomo uspokaja, więc się nim upajam
Śmiech to zdrowie, więc chodzę z uśmiechem na mordzie jak pajac
Wiem, mam myśleć dobrze i tak się też nastrajać
Chęć całkiem mnie ogarnia, jebana chęć działania
Pozytywne hasła na kartkach mam na ścianach
Życie jest kurwa piękne, to nieśmiertelny banał
Nie przeklinam wcale i nie czuję agresji
Powtarzam sobie mantrę i nie odczuwam presji
Jestem wyciszony i całkiem pozbawiony nerwów
Ta noga skacze mi wyłącznie z muzycznych kurwa względów
Ludzie są cudowni, więc ciepło myślę o nich
I tylko lekarzowi chętnie bym dopierdolił...

[Marysia Starosta]
I co się by nie działo ty myśl pozytywnie

[Sokół]
Uciekam przed samym sobą głęboko

[Marysia Starosta]
Myśl pozytywnie co się by nie działo ty

[Sokół]
Uśmiecham się na zewnątrz szeroko

[Marysia Starosta]
I co się by nie działo ty myśl pozytywnie

[Sokół]
Ja nie umiem już inaczej

[Marysia Starosta]
Myśl pozytywnie co się by nie działo ty

[Sokół]
Walczę sam ze sobą i całym światem

[Marysia Starosta]
I co się by nie działo ty myśl pozytywnie

[Sokół]
Popatrz, życie jest piękne

[Marysia Starosta]
Myśl pozytywnie co się by nie działo ty

[Sokół]
Nie myśl co będzie jutro bo pęknie ci serce

[Marysia Starosta]
I co się by nie działo ty myśl pozytywnie

[Sokół]
Ja nie umiem już inaczej

[Marysia Starosta]
Myśl pozytywnie co się by nie działo ty

[Sokół]
Walczę sam ze sobą i całym światem

6 komentarzy:

Małgorzatka pisze...

tak, genialna nuta, sama znalazłam :D

współczuję strasznie :(
Hela też chora,nie chodzi do przedszkola ale na szczęście możemy wychodzić z domu. trzymaj się:( Ania też chora?

Cuilwen pisze...

No wiem, że znalazłaś :) Twoja zasługa! :*

Ania jest trochę chora, ale ma dziś jasełka w przedszkolu, więc pójdzie... Jutro nie wiem czy pójdzie. Nie mam siły.

Unknown pisze...

Piosenka bardzo prawdziwa . jakiś chyba starszny wirus jest w warszawie, bo wszystkie małe dzieci znajomych są chore. :( A Matju trochę lepiej ?

Cuilwen pisze...

Matju znakomicie, tylko znudzony jak nie wiem co i świruje ;)

W szkole nadal pomór, kolezanka Zuzi zarzygała kosz na smieci w sali gimnastycznej, kolega zarzygał wykładzine na świetlicy ;)

Unknown pisze...

Podobno epidemia rotawirusow jest :(

Unknown pisze...

Podobno epidemia rotawirusow jest :(