sobota, 23 maja 2015

Robale

Zakupiłam tę książkę. Moje dzieci ją uwielbiają :) Oglądamy codziennie, dziewczynki entuzjastycznie wzdrygają się i piszczą przy każdej kolejnej stronie, ale nie mogą się oderwać :D
Książeczka jest nieduża, tylko kilka stron, ale kompletnie powala starannością wykonania i perfekcyjną szatą graficzną. Ma mnóstwo zakamarków do odkrywania, sporo informacji (po angielsku, Młode czują się zaciekawione i zmotywowane do nauki) no i te wyłażące z niej robale... Coś wspaniałego :)

5 komentarzy:

MF pisze...

hej, poproszę linka gdzie kupilas :) jest wersja polska?

Cuilwen pisze...

Nie ma polskiej :(

Kupiłam tutaj:

http://www.bookdepository.com/Bugs-George-McGavin/9781406328738

Teraz jest kurde jakaś droga, nabyłam swoją za pół ceny jak mieli wyprzedaż jakis czas temu.

MF pisze...

dzieki, teraz cena zaporowa

Kajka pisze...

Super! My mamy o owadach 3D. Z lekka przerażająca. A ta jest piękna. Tylko obawiam się, że moi chłopcy na razie by oderwali owadom krzydełka ;)

Cuilwen pisze...

Matju ma zakaz dotykania, bo w razie czego na drugi egzemplarz mnie nie stać ;)