sobota, 3 sierpnia 2013

Test

Otóż, proszę Państwa, nie jest dobrze. Ja widzę 13 :D

15 komentarzy:

Owca pisze...

Spójrz na rysunek jeszcze raz, rano :) lub po przespanej nocy :)wynik bedzie w normie.

Cuilwen pisze...

A skąd wiesz? :D

Cuilwen pisze...

Kiedy ja patrzyłam rano, na fejsiku mi wyskoczyło od razu :)
Może policzyłam tę samą mordę dwa razy, nie wiem :)

Owca pisze...

no właśnie :) dlatego spokojnie z ta diagnoza:)

Cuilwen pisze...

Nie, spoko, ja żartuję :D Nie rozpoznaje sie schizofrenii na podstawie obrazka z netu :D

Ka pisze...

em... obojętnie jak liczę.... 12
proszę o diagnozę

Małgorzatka pisze...

e idźcie, tu specjalnie jest więcej :P

Cuilwen pisze...

LOL

Owca pisze...

Ale można kogoś fajnie wkręcić :)

Unknown pisze...

ja mam 12 ;)

Cuilwen pisze...

hahahahahaha, my schizole musimy trzymać się razem :D

Sunsette pisze...

Kurka, też widzę 13. To na pewno specjalnie, innej możliwości nie ma;)

Cuilwen pisze...

Nosz kurde, a już się ucieszyłam że w moim życiu zrobi się jeszcze ciekawiej :D

Ka pisze...

o, jest i trzynasta...

;-))

Cuilwen pisze...

hahahahaaa