sobota, 21 czerwca 2014

Wyspa skarbów

Wyspę skarbów znalazłam wczoraj, błąkając się późnym popołudniem w Empiku przy Marszałkowskiej. Na pierwszym piętrze, po prawej od wejścia, nieco w głębi, stał sobie regalik. A na nim... obfitość notesów Paperblanks w przecenie do 90% :)
Lubię ładne rzeczy, bo kto nie lubi? Jedni kolekcjonują kryształy, inni aniołki z porcelany, afrykańskie maski, Matki Boskie Fatimskie z różowego plastiku albo szydełkowe serwetki; ja nałogowo zbieram długopisy i notesy ;)

Od Paperblanks jestem uzależniona, ale ich ceny normalnie są zaporowe. Wczoraj natomiast, za trzy sztuki zapłaciłam 17 zł. Normalna cena - dobrze ponad 100 i dobrze poza moim zasięgiem. Prawdziwa satysfakcja łowcy z miejskiej dżungli ;)
Teraz tylko schować zdobycz przed dziećmi, jak dopadną i wykorzystają artystycznie moje skarby to dostanę zawału ;)

5 komentarzy:

Unknown pisze...

już mówiłam, zazdroszcze szczególnie tego z bucikami. podczas mojej wizyty schowaj głęboko,bo mógłby mi się do rękki przyczepić

Cuilwen pisze...

no cóż, może byłoby mu u Ciebie dobrze :D

Unknown pisze...

Caly czas nic nowego nie kupuje i to Twoja zasluga. Tylko rzeczyneBedne. Mam taki sliczny notesik z zary, zastanawiam sie do czego go uzyc. Planowalam powiedzenia dzoecoece, potem takinotesik sprezentowac na 18 stke ?

Unknown pisze...

Pisanie na tym tablecie przekracza moje mozliwosci

Cuilwen pisze...

Bardzo dobry pomysł, zapisuj co zabawnego Młody robi i mówi, koniecznie z datą. Taki notes prowadziłam w liceum, zapisywałam powiedzonka kolegów i opisywałam różne kretyńskie sytuacje. Znajomi bardzo lubili potem czytać takie rzeczy ;)

Poza tym jak bedziesz zapisywać to potem będzie jak znalazł do szantażowania nastolatka :P