poniedziałek, 12 listopada 2012

Dziękuję

... mojej Internetowej Grupie Wsparcia :)
Dzięki, Dziewczyny, że jak tylko zapłaczę to zaraz ktoś mnie pyta co się stało i jak można pomóc.
Dzięki, że się Wam chce :*

O, zaśpiewam Wam ustami Aury Dione :P




Siedzimy z Zuzią w kuchni. Wchodzi Mateo, wspina się błyskawicznie na stół i zaczyna zrzucać przyprawy z półki.
Zdejmuję go, i trzymając na rękach udzielam półżartem reprymendy:
Ja: A kto był takim wszędobylskim dzidziusiem, no kto? Synku, zostaw, to rzeczy mamusi!
Zuzia (pouczająco): O i teraz jesteś kochającą mamą, tak powinnaś robić!
Ja: O_O
Zu (wyjaśniająco): bo jak na niego krzykniesz to się wystraszy i zacznie ryczeć i wściekniesz się jeszcze bardziej, i po co!

Sześcioletnie dziecko rozumie więcej niż ja, kiedy ją urodziłam :) Jestem dumna z mojej córki ;)

2 komentarze:

Małgorzatka pisze...

o tak. dzieci są mądre. Hela też mnie upomina-nie krzycz na niego!

Cuilwen pisze...

:) To bardzo dobrze świadczy o Tobie jako mamie, wiesz o tym?