sobota, 9 listopada 2013

-_-

Nie che mi się pisać, ani myśleć, nic mi się nie chce.



8 komentarzy:

MF pisze...

Zeby ci było raźniej to nie Tobie jednej. Mnie od rana krew zalewa właściwie już na wszystko. Humor poprawiłaby mi tylko kawa z lodami i bitą śmietaną i kurwa 10 min ciszy i spokoju. I wbrew pozorom to jest niewykonalne. SIC!!!

Kaja pisze...

aaaaaa!!!! wchodzę tu, :D chwilę po odsłuchaniu mega-głośno Fade to black, a Ty to samo umieszczasz!! Ty wiedźmo!! :D

Cuilwen pisze...

:D

Cuilwen pisze...

Tekst do Fade to black powinnam sobie wytatuować na plecach.

Unknown pisze...

oj mi tez nic sie nie chce , polezalabym sobie calutki dzien w lozku prpoagujac il dolcefarniente ;)

Kajka pisze...

Jeszcze nie skombinowałam broni :-(

Kajka pisze...

Jeszcze nie skombinowałam broni :-(

Cuilwen pisze...

Kajka, pamiętaj o mnie jak już skombinujesz, nie bądź samolubna. Ja też chciałabym rozstać się z bólem tego świata.