wtorek, 14 października 2014

AHS "Freak Show"

Jest! Nareszcie! Tak długo czekałam!


American Horror Story, serial, który osiągnął już status kultowego.


Pierwsza seria była świetna, druga doskonała, trzecia dobra a czwarta zapowiada się smacznie. (Krytycy twierdzą, że żadna nie była tak dobra jak pierwsza, ale krytycy to pastewne buroki i się nie znają ;))

Po obejrzeniu pierwszego odcinka wiem, że się nie rozczaruję (no dobra, tak lubię AHS, że cokolwiek mi nie wcisną to się nie rozczaruję, byle był tam Evan Peters ;P)



Choćby ze względu na ulubioną, stałą ekipę. No właśnie, jak tu nie zachwycać się tym panem :D


Jessica Lange jest jak zwykle fantastyczną sobą (czyli kobietą w wieku dojrzałym, ciągle piękną i mocno niespełnioną. Samolubną i dość okrutną. Podoba mi się.).

Ładnie pokolorowany klimacik lat pięćdziesiątych. Do tego jest autentycznie - reżyser zatrudnił między innymi najmniejszą kobietę świata :) I parę innych osób o zastanawiającym wyglądzie ;)
Jest też clown, który mrozi krew w żyłach jeszcze bardziej niż normalni clowni. Od czasów "It" Kinga mam fobię na tle clownów. Cos czuję, że mi się niedługo pogorszy, no bo popatrzcie na tę sympatyczną buźkę:


Może się przyśnić.

I w tym caly urok.
Przebierając niecierpliwie nóżkami, czekam na drugi odcinek.

9 komentarzy:

Kajka pisze...

Jak jest clown to dla mnie odpada. mam uraz z młodości do clownów, niestety. Pooglądaj za mnie.

Paulina pisze...

O matko... zapodam mENżowi, może się skusi ;) ale klimacik jest, to fakt:)

Paulina pisze...

a Grimma widziałaś? 24.10. kolejny sezon;)

Cuilwen pisze...

Grimma mój mąż oglada, ja czasem zerknę jednym okiem, ale nie ogladałam od początku, więc się nie wciągłam tak bardzo :)

Małgorzatka pisze...

Hurra!

Małgorzatka pisze...

eVAN p. jest taki hottttt.

Cuilwen pisze...

Bardzo przyjemny dla oka jest :D

Małgorzatka pisze...

wygląda jak nasi synowie trochę ^^

Cuilwen pisze...

Tak, też to zauważyłam, szczególnie ten śliczny rozwichrzony blond na głowie ;)