poniedziałek, 13 października 2014

Powiedz mi czego słuchasz...

... a powiem ci, kim jesteś.

Przyjrzałam się mojej playliście i dochodzę do wniosku, że może lepiej nie wiedzieć kim jestem. Oto próbka:

End of Me - Apocalyptica
Fuck you - Archive
Play dead - Bjork
Toxicity - SOAD
Fuck you I hate you - Dark Half
I hate everything about you - Three Days Grace
Wish you were dead - Scheer
Die die my darling - Metallica
Radio - Alkaline Trio (tytuł brzmi niewinnie ale słowa "I wish you would take my radio to bathe with you, plugged in and ready to fall" wyjaśniają charakter tego arcydzieła)


Czas wrócić do korzeni i przekwalifikować się na disco-polo.

2 komentarze:

Kajka pisze...

Ty weź nie stresuj, w miniaturce mi się zdjęcie wyświetliło i myślałam, żeś się wystylizowała na jakąś gotkę ;)Playlista mówi mi tylko, że lubisz słuchać dobrej muzyki. Jak zaczniesz zamieszczać disco polo to cię zbanuję i usunę z ulubionych. poza tym, kochana, w disco polo nie masz tekstów tej klasy, więc lepiej zapuść disco norweskie albo disco szweckie (są takie?) żebyś nie musiała słuchać o czym śpiewają.

Cuilwen pisze...

norweskie. tak, to dobra myśl ;)