sobota, 23 kwietnia 2011

Jajka sobie poświęciliśmy

Dziś nie mieliśmy już wiele do roboty. Dziewczynki rano zostały zasadzone przy malowaniu pisanek do koszyka. Zdołały usmarować i siebie i jajka. Ale zabawa była przednia.



W międzyczasie mama wykańczała artystycznie mazurka kajmakowego ;) Mniam.


Jesteśmy nadal spieszeni, więc w tym roku wycieczkę do kościoła odbyliśmy przez pola.
Młode ganiały po trawie jak charty spuszczone ze smyczy.

Pogoda była sympatycznie letnia :)


Zuzia zatrzymywała się przy każdym kwiatku i motylku.


Po drodze do kościoła mijamy gniazdo z lokatorem :)

Ania dzielnie niosła koszyczek.


Ale w końcu padła. Też bym chciała, żeby ktoś mnie tak powoził ;)


Święta się jeszcze nie zaczęły a ja mam z lekka dość. Chcę, żeby już było normalnie. Jestem (z różnych konkretnych powodów) wytrącona z równowagi, co chwila wpadam to w furię to w rozpacz. Sama ze sobą nie mogę wytrzymać :/

Wieczorny PS: Zuzia zakończyła dzień bólem brzucha i wymiotami , połączonymi z ogólnym wściekiem i marudzeniem:/ Oby nie było ciągu dalszego.

4 komentarze:

Małgorzatka pisze...

To samo właśnie myślałam: chcę już mojego dnia.

Śliczne masz córy!!! I Ty też pięknie wyglądasz, czuć wiosnę:)



No i wesołych :)

Cuilwen pisze...

Dziękuję :) Wesołych i Wam :)

delfina pisze...

Noooooo , co to za wiruch jakiś???
Cóż , no to żyhcze żeby to jakaś krótka niestrawność byął poprostu , a Tobie by te dwa dzionki szybko minęły :) Trzym się cieplutko

Kajka pisze...

Kochana, jakby nie patrzeć, takiego wielkiego wózka nie wyprodukowali. A nawet jeśli ... hmm ... wątpię, czy chętny do pchania by się znalazł ;)