niedziela, 1 grudnia 2013

Dziś

To ja dzisiaj:


Pieseł ma rację:


Gdzie moja Nutella...

7 komentarzy:

MF pisze...

Ja mam torta w lodówce, i zamierzam cichą nocą wrabać połowę.

Cuilwen pisze...

Popieram, zjedz kawałek za moje zdrowie ;)

MF pisze...

Też tak masz, że chcesz na 1 sek być sama bez tego non stop MAMA, MAMA... i niby ci sie to udaje, i nagle słyszysz...tup..tup...idzie...?

Cuilwen pisze...

TAK.
Rozczarowanie za każdym razem wali mnie jak obuchem po łbie.
A oni mają, wiesz, chyba jakiś czujnik. Jak tylko dupe posadze to zaraz lecą wszyscy troje.

MF pisze...

:)no dokładnie, najlepiej stać na nogach non stop w garach, to wtedy względny spokój.

MF pisze...

Ale myślałam, że te szkolne dzieci już są bardziej takie samodzielne, i nie wołaja non stop mama ;/ nie jest tak ?

Cuilwen pisze...

Wołają ale mniej i już można je pogonić ;) Wiesz, jak pozwolisz, to one by rządziły i łaskawie pozwoliły się obslugiwać az do pełnoletności, sztuka w tym, żeby w odpowiednim momencie wykopać i kazać samemu rozwijac skrzydła :)